Voorbereidingen China 2015 in volle gang - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Robert Pepelnar - WaarBenJij.nu Voorbereidingen China 2015 in volle gang - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Robert Pepelnar - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen China 2015 in volle gang

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

27 April 2015 | Nederland, Gouda

Vandaag gestart met de voorbereidingen voor onze rootsreis, cadeautjes ingepakt en alles bij elkaar gezocht.
Lois en Yune hebben ook hun eigen spulletjes klaargezet, morgenochtend nog een half dagje school en dan op naar Schiphol.

• 27 April 2015 - 11:14

Lia:

Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie reis. Veel succes met de voorbereidingen en daar vooral gaan genieten!

• 27 April 2015 - 19:32

Anita/mario:

Heel veel plezier op jullie reis gaan jullie zeker volgen xxxx

• 27 April 2015 - 23:18

Karin Martin Jay Isa:

Goede reis en veel plezier!! We gaan meegenieten op afstand, liefs

• 24 Mei 2015 - 15:45

Marion:

Voor morgen een heeeele fijne vakantie met de meiden en Robert en de rest! Zou een belevenis zijn voor het leven top hoor!!!
    Marion

• 24 Mei 2015 - 15:53

Helene:

28 april
    Hoi nog even en jullie gaan DE grote mooie reis maken. Ben je er klaar voor? Veel plezier, geniet er van ( soms misschien heftige) indrukken! " Ik ga jullie zeker volgen" X