Eerste dag in Beijing 29 april 2015 - Reisverslag uit Peking, China van Robert Pepelnar - WaarBenJij.nu Eerste dag in Beijing 29 april 2015 - Reisverslag uit Peking, China van Robert Pepelnar - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Beijing 29 april 2015

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

30 April 2015 | China, Peking

Goedemiddag allemaal,

Door storingen met het netwerk lukt het ons niet via de weblog onze ervaringen te delen vandaar dat we het op deze wijze gaan proberen.
De vlucht is prima verlopen waarna we om ca 9 uur Chinese tijd landen op Beijing Airport, na de ontvangst van onze gids naar het hotel om ons even op te frissen.
Vervolgens op een terras heerlijk wat koels gedronken en genoten van de zon temperatuur ligt rond de 28 graden!
Na het centrum te hebben verkend zijn we met de metro naar de Lama Tempel geweest,indrukwekkend.
Hierna afgesloten met een maaltijd en gaan slapen erg vermoeid na een nacht over te hebben geslagen, de dametjes waren helemaal uitgevloerd.

• 25 Mei 2015 - 16:18

Helene:

Ha vakantiegangers,

Jammer dat het via de weblog niet lukt om jullie ervaringen te delen, maar zo lukt het ook prima! Leuk om zo toch het een en ander mee te krijgen van jullie fantastische reis.
    Jullie hebben nu al een hoop gezien en zijn ook al behoorlijk actief geweest; jullie hebben ook al De Muur beklommen (oh nee, omhoog hebben jullie een beetje hulp gehad Knipogende emoticon).
    Geniet van al het moois, het lekkere eten (Liza vindt het wat minder) en van elkaar natuurlijk. Laat het allemaal lekker op jullie inwerken, dit is een reis om nooit te vergeten.

We zijn benieuwd naar de volgende verhalen en foto’s!

Liefs,
    Ton, Hélène en Nina