Aankomst Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Robert Pepelnar - WaarBenJij.nu Aankomst Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Robert Pepelnar - WaarBenJij.nu

Aankomst Chengdu

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

02 Mei 2015 | China, Chengdu

Goedemorgen allemaal,

Na ons vertrek gisteren uit Beijing zijn we gisterenmiddag rond 12.00 uur geland op Chengdu, heerlijk weer hier, rond de 29 graden.
Doordat er een heerlijk buitenzwembad aanwezig is in dit hotel hebben we ervoor gekozen een paar uurtjes te relaxen aan de zwembadrand.
Na gegeten te hebben in het hotel waren we door onze gids gewezen op een wijkje in Chengdu ( 12 miljoen inwoners) waar het erg gezellig zou wezen, dit was inderdaad erg gezellig,heerlijk geflaneerd, terug met de metro en naar bed, we worden immers morgen om 8.00 uur opgehaald voor het bezoek aan de Pandaberen.
Tot morgen.

• 25 Mei 2015 - 16:37

Orbo, Daan En De Kids:

Hoi Pepelnarretjes en Heuvelmannetjes,

Het ziet er allemaal fantastisch uit.

Geniet er maar met volle teugen van.

X
    Daan, Orbo en kids

• 25 Mei 2015 - 16:39

Familie Sneek:

Hoi Fam Pepelnar.

Wat leuk om jullie reis mee te beleven. Krijg trek wanneer ik jullie lekker zie eten.
    Heel veel plezier en kijk uit naar jullie bezoek Changsa.

Groetjes en dikke kus
    De Sneekies

• 25 Mei 2015 - 16:42

Familie Vermey:

3 mei
    Hoi Robert,Mirjam de kids en de rest van de bende ha ha ziet er allemaal indrukwekkend uit zo zeker de rijsttafels ha ha maar ook de panda beer in het filmpje eet gewoon met 1 hand. Zijn erg benieuwd naar de rest van de foto,s en het verdere verslag van de reis het zal best even slikken worden, is voor jullie wel weer confronterend denk ik geniet van al het moois daar en wachten op volgend bericht groetjes vanuit een bewolkt Gouda