Aankomst in Changsha geboorte streek van Lois - Reisverslag uit Changsha, China van Robert Pepelnar - WaarBenJij.nu Aankomst in Changsha geboorte streek van Lois - Reisverslag uit Changsha, China van Robert Pepelnar - WaarBenJij.nu

Aankomst in Changsha geboorte streek van Lois

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

04 Mei 2015 | China, Changsha

Goedemorgen allemaal,

Hedenmorgen vertrokken uit Chengdu richting Changsha de geboortestreek van Lois een uur en 45 minuten vliegen, het weer ca 20 graden en het regent.
Hier overnachten we in hetzelfde hotel als in september 2003 Grand Sun City, het hotel waarvan uit Lois deel van ons leven ging uitmaken, vreemde gewaarwording hier terug te keren, emotioneel en toch ook vertrouwd.

Morgen vertrekken we om 8.00 uur naar Shaoyang op een afstand van ca 3 uur met de bus, hier gaan we een bezoek brengen aan de The Shaoyang Orphanage ,het kindertehuis waar Lois haar eerste 10 maanden van haar leven is gestart, hierbij zullen wij de toenmalige directie en de verzorgster van Lois gaan ontmoeten een lange emotionele dag dus, tot snel.

• 25 Mei 2015 - 18:11

Ton,Helene En Nina:

Goedemiddag!

Kan me voorstellen dat het vreemd maar ook bijzonder is om in het hotel te verblijven, waar jullie 12 jaar geleden ook waren. Toen gingen jullie Lois halen en nu zijn jullie er met Lois (en Yune!).
    Morgen wordt zeker een emotionele dag. Ben benieuwd of Lois zich nog wat herinnert van toen en hoe jullie het ervaren. Kortom we kijken uit naar jullie verslag!

Tot snel.
    Ton, Hélène en Nina

• 25 Mei 2015 - 18:15

Lia:

Hallo allemaal,

Wat een bijzondere ervaring zal dat zijn voor Lois.
    Leuk om zo met jullie mee te reizen. Jullie hebben al veel gezien in een week tijd.Ik ben erg benieuwd naar de verhalen van Lois. Jullie moeten er maar heerlijk van genieten.

Groetjes aan allemaal,
    Lia

• 25 Mei 2015 - 18:21

Theo,Corrina En Kane :

Hoi broer en schoonzus.
    Nou het is wel een schatje hoor dacht eerst wat staat daar nou
    Ik denk dat je er niet meer aan moet denken weer een kleintje ik denk dat je ze allemaal wel mee wilt nemen.
    We hebben de fotos allemaal gezien hoor erg leuk.
    Vandaag gaan jullie naar kindertehuis he ik ben beniewd naar lois haar reactie.
    Veel plezier nog en laat even hoe het was vandaag ik denk aan jullie.
    Gr corrina.ook de gr van theo en kane.