Boottocht Yangshou - Reisverslag uit Yangshuo, China van Robert Pepelnar - WaarBenJij.nu Boottocht Yangshou - Reisverslag uit Yangshuo, China van Robert Pepelnar - WaarBenJij.nu

Boottocht Yangshou

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

10 Mei 2015 | China, Yangshuo

Goedemiddag allen,

Gisteren met de boot vanuit Guilin naar Shangshou gevaren ca 3 uur langs geweldige bergen en vissersdorpjes authentiek China, wederom heerlijk weer.

Na aankomst om ca 1 uur in de middag gelijk op de fiets gestapt voor een fietstocht inmiddels ruim 30 graden, dus zweten en je hart vasthouden voor wat betreft het verkeer, (even voor Astrid en Lia hier helpen verkeerslessen je niets, veilig overkomen is een kunst!!) uiteindelijk op het platteland terecht gekomen prachtige omgeving.

Hierna zijn we op een bamboevlot gaan varen, ook een leuk avontuur met zelfs een stukje rafting, vermoeid aangekomen bij het hotel hebben de meiden nog even heerlijk gezwommen, hierna gegeten en om gekleed voor het theaterstuk van Jusieli dit zegt jullie natuurlijk ook niets maar dit is degene die de opening van Beijing Olympische Spelen heeft verzorgd heb ik me laten aanleunen.
Ook hier weer genoten en zowaar enkele Nederlanders tegengekomen veelal adoptiegezinnen, hierna terug naar het hotel ,morgen vetrekken we immers voor ons laatste deel van de reis naar Shanghai, als ik dit typ zijn wij inmiddels gearriveerd voor de eerste keer een beetje tegenslag met 2 uur vertraging en file zijn we uiteindelijk pas om 19.00 uur plaatselijke tijd in Shanghai.

Nou tot snel ,zie de leuke plaatjes en filmpjes.

• 25 Mei 2015 - 19:34

Lia:

10 mei
    Hallo allemaal,

Wat leuk om elke dag jullie enthousiaste verhalen te lezen. Wat zal deze reis een indruk op jullie maken en zeker op Lois en Yune. Ik hoop dat Lois ons er maandag ook veel over wil vertellen. Maar gaan julli nog eerst maar even heerlijk genieten van de laatste dagen in China.
    En wat de Verkeerslessen betreft: donderdag de 21e hebben we toch nog een praktisch verkeersexamen....

Groetjes, Lia