14 mei 2015 vandaag o.a de Pearl tower op progamma - Reisverslag uit Sjanghai, China van Robert Pepelnar - WaarBenJij.nu 14 mei 2015 vandaag o.a de Pearl tower op progamma - Reisverslag uit Sjanghai, China van Robert Pepelnar - WaarBenJij.nu

14 mei 2015 vandaag o.a de Pearl tower op progamma

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

14 Mei 2015 | China, Sjanghai

Vandaag gaan we de rode en blauwe route afleggen per open bus die door heel Shanghai rondrijden, we besluiten eerst maar een uurtje te blijven zitten om te genieten van deze wereldstad.
Na overgestapt te zijn op de Bund rijden we naar de Pearl Tower deze reus van een toren gaan we bestijgen met een supersnelle lift eerst even naar de top waar het uitzicht magnifiek is, vervolgens gaan we naar de verdieping waarvandaan je over de glazen platen de meest spectaculaire foto's kunt maken, Yune en Michel laten zich hier fotograferen in alle standen, Robert is blij dat hij snel weer op vaste bodem staat, wat een hoogte 361 meter door een glazen plaat heen kijken is prachtig maar o zo hoog hoor!!
Hierna wandelen we naar Ocean View een prachtig onder zee aquarium, waarbij je via de roltrap onder de vissen en haaien doorrolt, ook hier weer prachtige plaatjes geschoten, hierna met de bus ons af laten zetten in ons inmiddels favoriete Duits restaurant in French Consession, waarna we wederom weer vermoeid onze mandjes gaan opzoeken.

Tags: v