Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Robert Pepelnar - WaarBenJij.nu Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Robert Pepelnar - WaarBenJij.nu

Shanghai

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

12 Mei 2015 | China, Sjanghai

Goedemorgen allen,

Na een goede nachtrust werden we om 9.00 uur opgehaald door onze gids Monica, als eerste stond er een bezoek op het programma aan de Yu garden, een prachtig aangelegde tuin waar we mooie plaatjes van hebben geschoten.
Hierna een bezoek gebracht aan een museum van Confucius , ook een mooie omgeving in wederom heerlijk weer, hierna gaan lunchen in een Mongools restaurant waar we op het menu soep, nasi met kip hadden staan, met toe een bolletje ijs, het leuke hier binnen was dat wij rondom de kok zaten aan de bakplaat, opvallend detail Liza heeft hier ook gewoon alles opgegeten!!!
Na de lunch op naar de Boedistische tempel waarbij de meiden het na een uurtje wel gezien hadden, wij overigens ook wel hoor.
Hierna hebben we de Bund bezocht een indrukwekkende kade met een prachtige skyline , een beetje Rotterdam maar dan 50 keer groter!!, vervolgens Nanning Road overgelopen dit is in de buurt en de hoofdstraat van Shanghai
waarna we terug naar het hotel vertrokken, hierbij hebben we ons de metro laten uitleggen door de gids daar we de komende dagen zelf op pad gaan in deze metropool van 24 miljoen inwoners.
In de avond dus met de metro een bezoek gebracht aan de French Connectin een leuke buurt met diverse restaurants en winkels vanuit de hele wereld tot opluchting van iedereen troffen we een Duits restaurant waar we echt heerlijk hebben gegeten met zijn allen, hierna terug met de metro en rondom 23.00 uur weer terug in het hotel de dametjes naar bed gebracht na weer een erg leuke maar ook weer vermoeiende dag, vanaf morgen alle vrijheid om ons nog de laatste 3 dagen te gaan vermaken, tot snel.

• 25 Mei 2015 - 19:45

De Verschuurtjes:

Hey familie,

Wat een fantastisch reisverslag en foto’s iedere dag.

Geniet van de laatste dagen.

Gr
    De Verschuurtjes

• 25 Mei 2015 - 20:10

Familie Vermey:

12 mei
    Hoi familie wat een leuke foto's en filmpjes , nu lekker in Shanghai ff
    bijkomen nog fijne dagen en goede reis terug x aan de meiden

• 25 Mei 2015 - 20:12

Martin, Karin, Jay En Isa :

Hoi Allemaal

Het klinkt allemaal weer fantastisch, wel vermoeiend he..? Toen ik tegen de meiden zei dat jullie nu in Shanghai zijn, gilden ze allebei dat jullie naar de Forever 21 winkel moesten gaan, dat vonden ze zelf heel tof!! Denk dat Mirjam haar hart wel kan ophalen qua shoppen hier, is geweldig he!

Heel veel plezier nog ,de laatste daagjes in China..geniet evan.
    Groetjes en liefs

Karin Martin Jay en Isa